top of page
חיפוש

גרעין תמר בחרבות ברזל

מה שלום גרעין תמר?

טוב, הנה

הרגע שלו כולנו חיכינו, מה קורה עם גרעין תמר בחרבות ברזל?😱

אנחנו מפוזרים בין הרבה משימות שונות, מאוד משתנה בין המוקדים.

מוקד לוז, מפקדות הגדנע האהובות שלנו, לא מקבלות חניכים כרגע לצערנו ועסוקות במשימות אבטחה בבסיס, שדה בוקר כרגע הוא מקום בטוח אבל כמו בכל שאר הצבא, כוננות גבוהה.

מוקד 50 זזים בין אימונים בבאח לבין הגברת כוננות בגבולות המדינה, לרוב הם בלי הפלאפון אבל מדי פעם אנחנו מקבלים מסרים דרך המפקדים או ההורים שלהם שהם בסדר :)

מוקד קרקל קיבלו אחריות על גזרה גדולה יותר, לכן חלקם ממשיכים במשימות האבטחה על היישובים בגבול מצריים, וחלק נשלחו ונמצאים כבר יותר משבוע ביישובים בדרום העוטף ושומרים עליהם, שומרים שם על כוננות גבוהה ובעיקר על מורל גבוה! הפרקמשיות משכבת יהב חזרו לגדוד לאור המצב ומחזקות אותם.

מוקד מפקדה מנסות לתת יד בעבודות בעורף, כמו אריזת מזון ללוחמים, גיוסי מילואים, עזרה בחמל ולצערנו לפעמים גם השתתפות בהלוויות.

מה לגבי האחוזים שלנו?

נועה טל נשלחה לתגבר אבטחה עם הטירוניות החמודות שלה שרק התגייסו לא מזמן בבסיסים באזור אשקלון.

עידן במצב דומה ל50, לרוב בלי הפלאפון אבל אנחנו מתעדכנים מדי פעם במצבו, גם נשלח עם הקורס מכים למשימות תגבור משתנות.

מלאכי עם החיילי אימון מתקדם שלו שומר ביחד עם מילואימניקים חמודים על יישובים באיוש, גם שם שומרים על כוננות גבוהה אבל בנתיים שקט יחסית.

אנחנו מאוד שמחים לקבל את כל הסרטונים מבוגרי התנועה ולראות את הפעילות של הבוגרת עם החניכים, זה מאוד משמח ומחזק, תמשיכו כך!

לסיכום, כולנו בסדר גמור ומתאמצים מאוד לשתף ולשלוח עדכונים מהשטח ולהתעדכן מה שלומינו בכל הגזרות, המורל גבוה ואנחנו מוכנים להמשיך במשימות שלנו, לפי מה שנדרש.

60 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page